PAmicrowaves
Maart 29, 2024, 07:19:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: datv zender op 13cm  (gelezen 3614 keer)
Alain
Newbie
*
Berichten: 6


« Gepost op: Juni 12, 2013, 11:57:49 »

hallo iedereen ik heb de 2 stream datv tx  des tijds van  spectra in bezit  heb ook een filter liggen voor 13cm  maar das voor later    als meetbron een hp 8569a sa    met narda attus tot +-  50db  op 20watt kan ik  maken   voor een echte goeie aflezing op mijn spectrum   denk ik als ik met een pa max pwr 1 watt dvbs te sturen  en naar de specificaties kijk van  miijn mixer in de sa  zou ik voor een mooie meting moeten  gaan tot  +- 30 db att in mijn spectrum    kan iemand dat bevestigen indien ik fout benn   mag ik dan ook aan mijn coupler waar mijn spec aanhang en erachter mijn hp powermeter   ik zou niet willen als ik begin te meten  met pa's en wil kijken naar schouders op men spec  dat  ik de ingang teveel belast   spectrum mag max 1watt   en 0 v dc hebben    maar van de dc ben ik zeker na mijn coupler die al 20 db verzwakt van het 1 watt signal     graag info over hoe jullie juist meten en verzwakken om een juiste meting te kunnen doen


groetjes   Alain Lachen Lachen Lachen Lachen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!