PAmicrowaves
Maart 29, 2024, 10:23:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: pamicrowaves@groups.io  (gelezen 439 keer)
Hans v Alphen PA0EHG
Newbie
*
Berichten: 42

make waves ------------------ powerfull microwaves


« Gepost op: April 22, 2023, 12:05:46 »

Hallo allemaal,

Ik merk al heel lang dat het hier heeeeel erg rustig is geworden.  Dat is jammer en komt wellicht omdat er nieuwe concepten zijn ipv een bericht plaatsen en afwachten of iemand het forum bezoekt om te kijken of er nieuwe berichten zijn.
Daarom heb ik een pamicrowaves@groups.io aangemaakt, voordeel van die groep is dat als iemand een bericht ingeeft dat het doorgestuurd wordt naar andere leden voorzover ze ervoor kiezen om die berichten dagelijks of meteen te krijgen.
Ik hoop dat dat concept resulteert in meer berichten en wellicht ook meer uitwisseling wat we allemaal aan het doen zijn. Dat kan dan wellicht ook meer activiteit op de band opleveren.

Ik neem aan dat de meeste deelnemers op de hoogte zijn van groups.io.  Aanmelden kan via https://groups.io/g/PAMICROWAVES

73's  Hans PA0EHG / DC1EHG
Gelogd

make waves ------------------ powerfull microwaves
Hans v Alphen PA0EHG
Newbie
*
Berichten: 42

make waves ------------------ powerfull microwaves


« Antwoord #1 Gepost op: Mei 15, 2023, 10:44:43 »

Loopt nog niet storm  Huilen Huilen

De aanmeldingen voor deelname aan de groep pamicrowaves@groups.io loopt nog niet storm. Tot nu toe zijn er drie leden aangemeld. Daarmee gaat het initiatief niet een effect geven wat ik had gehoopt.

Het forum hier op PAmicrowaves is naar mijn idee nog weinig stimulerend en ik zie een io groep van bv UKmicrowaves wel goed functioneren. Dat was voor mij reden om te kijken dat we zoiets ook in NL zouden kunnen opzetten.
Hierbij nogmaals een oproep aan de microgolf amateurs van PA om zich aan te melden voor de pamicrowaves@groups.io . Pas met voldoende deelname en uitwisseling van activiteit kunnen we effecten verwachten.
Ik neem aan dat er best microgolf amateurs actief zijn die geïnteresseerd zijn in de actuele ontwikkelingen in PA op microgolfgebied, die informatie uitwisseling kan eenvoudiger via een pamicrowaves@groups.io dan via het forum op de website pamicrowaves.nl.

Ik wacht af of er meer aanmeldingen gaan komen.

73's  Hans PA0EHG/DC1EHG   
Gelogd

make waves ------------------ powerfull microwaves
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!